
Olen pidemmän aikaa halunnut koittaa tehdä paperinarupalloja. Nyt sitten sain hyvän syyn tehdä niitä, kun eteisen lipasto kaipasi jotain päällensä.
Pallot tein valkoisesta paperinarusta, jossa oli kiedottuna kultalankaa mukaan. Erikeeperin kanssa sitten pyörittelin narua ilmapallon päälle.
Enää ei ole kesää jäljellä, mutta löysin kameran kuvista kesällä tehdyn kakun. Ehkä tämä tuo mukanaan vielä pienen palan kesää syksyisen sään keskelle.
Eilinen päivä meni takutessa makarin verhojen kanssa. Halusin sinne sellaiset kapat, jossa on erillisiä kaaria. Drapeeratuiksi verhoiksi niitä jossain vissiin mainittiin. Kaavoja en löytänyt mistään, vaikka kirjastossa kaikki mahdolliset lehdet ja kirjat selasin läpi. Siinä sitten apuun ponkaisi kaikki tietävä internetti, josta löysinkin ohjeet.
Alkujaan oli tarkoitus laittaa jokainen kaari omaksi erilliseksi muhvikseen, mutta sitten näin jossain luettelossa verhon, jossa kaaret oli laitettu aina alkamaan edellisen keskeltä. Piti sitten kokeilla sitä vaihtoehtoa. Nyt olen sitä mieltä, että olisivat erillisinä näyttäneet varmaan paremmilta, mutta en jaksa niitä nyt heti kiskoa ikkunasta alas, oli nimittäin ylös laittaminen sen verran työlästä. Joka tapauksessa nuo kapat kaipaavat seurakseen vielä sivuverhotkin, joten ei tämä vielä muutenkaan ole valmis kokonaisuus.
Vielä piti yksi osoitteenmuutoskortti tehdä omin käsin, siispä tässä viimeinen lajiaan. Samalla otin osaa Papertake weekly challengeen.