sunnuntai 10. lokakuuta 2010

Pallukoita



Olen pidemmän aikaa halunnut koittaa tehdä paperinarupalloja. Nyt sitten sain hyvän syyn tehdä niitä, kun eteisen lipasto kaipasi jotain päällensä.
Pallot tein valkoisesta paperinarusta, jossa oli kiedottuna kultalankaa mukaan. Erikeeperin kanssa sitten pyörittelin narua ilmapallon päälle.

Kesäkakku


Enää ei ole kesää jäljellä, mutta löysin kameran kuvista kesällä tehdyn kakun. Ehkä tämä tuo mukanaan vielä pienen palan kesää syksyisen sään keskelle.

maanantai 4. lokakuuta 2010

Verhot makariin


Eilinen päivä meni takutessa makarin verhojen kanssa. Halusin sinne sellaiset kapat, jossa on erillisiä kaaria. Drapeeratuiksi verhoiksi niitä jossain vissiin mainittiin. Kaavoja en löytänyt mistään, vaikka kirjastossa kaikki mahdolliset lehdet ja kirjat selasin läpi. Siinä sitten apuun ponkaisi kaikki tietävä internetti, josta löysinkin ohjeet.
Alkujaan oli tarkoitus laittaa jokainen kaari omaksi erilliseksi muhvikseen, mutta sitten näin jossain luettelossa verhon, jossa kaaret oli laitettu aina alkamaan edellisen keskeltä. Piti sitten kokeilla sitä vaihtoehtoa. Nyt olen sitä mieltä, että olisivat erillisinä näyttäneet varmaan paremmilta, mutta en jaksa niitä nyt heti kiskoa ikkunasta alas, oli nimittäin ylös laittaminen sen verran työlästä. Joka tapauksessa nuo kapat kaipaavat seurakseen vielä sivuverhotkin, joten ei tämä vielä muutenkaan ole valmis kokonaisuus.

Papertake Weekly Challenge


Vielä piti yksi osoitteenmuutoskortti tehdä omin käsin, siispä tässä viimeinen lajiaan. Samalla otin osaa Papertake weekly challengeen.

sunnuntai 3. lokakuuta 2010

Blogi namua minnamannalla


Minnamannalla olisi tarjolla bloginamua. Namu on tarjolla 24.10 saakka.

Sketch saturday





Sketch saturdayn haasteen luonnoksen mukainen kortti. Ainakin jollain tapaa luonnoksen mukainen.

Magnolia haaste #27



Magnolia haasteessa aiheena olivat napit. Tässä puunappeja puukortissa. Sisälle nyt tulee sitten vielä osoitteenmuutosruno jne.